maandag 26 maart 2012

Plantenzakjes

Ik ben die vierkanten bakken voor aan balkon en bij ons de schutting zooo beu!
De klimop maakte onze schutting stuk dus ook geen groen meer daarvan om tegenaan te kijken.

Ook wilde we graag wat kruiden, wortels, tomaatjes en aardbeien in de tuin, maatr dat is met een hond die graaft en kinderen die balletje trap in de tuin toch wel het leukst vinden is dat soort dingen in de grond zetten niet zo'n goed idee.

Nu heb ik daar dus weer wat anders op verzonnen.
En het heeft vele voordelen:
het fleurt de boel lekker op.., de hond kan er niet bij om te graven..., en minder kans dat er ballen overheen gaan rollen!

Dus ben ik nu helemaal blij met het resultaat! het staat zo vrolijk en de zakken met kruiden etc. heb ik afgewisseld met wat bloemetjes en dat maakt een vrolijk geheel!

tevens zijn de zakken ook ideaal voor in je kast of kamer om rommeltjes in op te ruimen!

En dan nu DE verassing, onder diegene die zich voor 1 april aanmelden als mijn volger op deze blog verloot ik een plantenzak!

Ik heb er al een heel stel gemaakt en ga ze echt niet allemaal zelf ophangen dus als je interesse hebt laat het mij weten of kijk op mijn Hyves pagina!








1 opmerking: