maandag 19 maart 2012

Nieuw lampenkap hoesjes verwisselbaar en dus wasbaar




Het heeft even geduurd maar nu is het zo ver!

De oplossing voor mijn lampenkap probleem,
Als je een keer een ander interieur wilt of een ander dwekbedovertrek of je kids willen andere kleurtjes op de kamer hoef je nu geen hele nieuwe lamp te kopen maar alleen een nieuw hoesje!

OOk ideaal voor mensen of kinderen met allergieen! je kunt namelijk zonder al te veel gedoe het hoesje eraf halen en wassen!
Ook kan ik ze maken van kitschkichen zeil zodat ze helemaal glad zijn!

Ik heb de meeste lampenkappen van ikea in mijn bezit! incl. de productnummers! dus.... kijk rond als je iets ziet laat ik je weten welke lampenkap erbij hoort!

en nog een heel groot voordeel: de hoesjes kunnen gewoon verstuurd worden in een enveloppe dus geen dure verzendkosten meer! De bijpassende lampenkap kun je gewoon zel bij ikea kopen of die heb je al misschien!
Een hele leuke en goedkope manier om je lamp zelf op te pimpen!

Dus heb je verzoekjes/ vragen of goede ideeen hoor ik het graag! de hoesjes die ik al gemaakt heb zal ik plaatsen in een apart fotoalbum op de rokkiesenzo hyve!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten