dinsdag 25 augustus 2015

dierenprint shirts rokjes jurkjes en broekjes...

                                             De laatste tijd af en toe maar kunnen naaien of frutselen...
                                           en vooral..., wilde dieren stoffen of andere digitale prints!
                                                      ze zijn ook zoooo gaaf die prints...

                                    Hier een kleine greep uit de prints die ik momenteel gebruik








                                                           allemaal tricot van mooie kwaliteit,
                                            Hij is wel prijzig dat wel maar wat een mooie stoffen!

                                     Ik wordt er telkens weer hebberig van als ik zoiets tegen kom!


                                                                        en ook deze:



                                                                    heerlijk zoet!


                                            Hier wat voorbeelden van wat ik er o.a. van heb gemaakt.








                                                              en natuurlijk heb ik nog veel meer gemaakt! 
                                                    vooral veel longsleeves, alleen ben ik helaas niet zo'n goede                                                                                            fotograaf.


                                                         er is nog veel meer te zien op mijn facebookpagina!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten