dinsdag 4 november 2014

boekenrokje

Gisteren avond was het dan zo ver...,
Ik had mijn boekenrokje af!
Maar aangezien ik al een slechte fotografe ben, en 's avonds 
met vals licht bak ik er helemaal niks van
nu dus de foto's van mijn versie van het boekenrokje.



de boeken lopen helemaal rondom door,
Ik heb voor het rokje geen rechte lap gebruikt maar een echte rokvorm.
Dit maakte het plaatsen van de boeken wat lastiger maar is toch aardig gelukt al zeg ik het zelf!
Het rokje is afgewerkt met een extra brede tailleband zodat deze ook nog een keer omgeslagen kan worden.
onderaan een biasbandje en een knoopje.

Het was een boel werk voor mijn doen maar ik ben helemaal tevreden met het resultaat!
het rokje heeft maat 92-98-104 en staat op facebook te koop voor €20,00 excl. verzenden!

maar ik hoor vooral graag wat jullie ervan vinden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten