donderdag 17 november 2011

Leuk voor in de kerstboom of aan een kast of voor het raam of....,

Vandaag heb ik een uil hanger gemaakt!
Ik denk dat ik zo nog een hele hoop ga maken om dit jaar in de boom te hangen!
zo kun je namelijk ook vogeltjes hartjes kerstbomen sterren enz enz. maken!

Leuke manier van verschillende kleine stukjes stof wegwerken!
Ik wil op deze manier ook nog een mobile maken voor boven een box of baby bedje!

Als je de figuurtjes wat kleiner maakt kun je ze ook als sleutelhanger maken.
En maak je ze wat groter kun je er een kussen van maken!
. en met wat strijk vliseline erachter zijn het leuke zelfgemaakte applicaties voor op een t-shirt leuk om stofjes van een banenrokje in te verwerken en zo een setje samen te stellen! ja dat ga ik doen!
dus deze blog is maar even kort want ik ga metteen aan de slag!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten