zaterdag 26 maart 2011

Je gaat voor wat lockgaren en naalden naar de winkel ..., en waar kom je mee thuis?

Ik met een hele tas vol!
Hier een kleine greep van wat ik allemaal mee naar huis heb gesleept!
Mijn handen jeuken!
Maar het is regenachtig dus niks fijner dan lekker hobbyen!


                                  Baboushka/matroushka met leuke andere stoffen gecombineerd!

                                    Ook in het blauw!

                                     Nog meer dapper stof om nog meer te kunnen combineren!
 Roodkapje met de boze wolf!
 Retro achtige trico voor een jurk of rok!



Bloemen strepen knopen Ysjes en nog veel meer!  leuk apart maar ook om te combineren met elkaar!

Heb je een leuk idee? Laat het mij vooral weten!

Binnenkort zal ik ook nog wat foto's plaatsen van Nog meer trico stoffen voor jurken en rokken! oa. desigual en king louie achtige stof!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten